Audits dragen bij aan het borgen van de kwaliteit van de dienstverlening. Een onderbouwd deskundigen oordeel op basis van de bevindingen van deze audits vormt een basis voor opdrachtgevers om gefundeerde keuzes te maken. De consultants van HTC Advies hebben allen een relevante hotelschool of facilitair management opleiding, vaak aangevuld met een master. Daarnaast hebben zij brede operationele en leidinggevende kennis en ervaringen opgedaan, ondermeer in de Hospitality en facilities branche. Deze kennis en ervaring maken het verschil bij het uitvoeren van de diverse audits. Operationele situaties en contractuele afspraken worden in het juiste perspectief beoordeeld.

 

Facilitair management

HTC voert een diversiteit aan audits binnen het facilitaire werkveld uit. Deze zijn ondermeer gebaseerd op controle op wet- en regelgeving, kwaliteit van producten en dienstverlening en gastbeleving. Tot onze dagelijks werkzaamheden rekenen wij onder meer het uitvoeren van :
• Mystery visits
• HACCP-audits
• Gezonde voeding audits
• Hospitality audits
• Belevingsmetingen
• Kwaliteitsmetingen
• Financiële audits
• Warme drank automaten controles
• Guest journey’s

 

Vastgoed

HTC voert een diversiteit aan audits binnen vastgoed omgevingen uit. Deze zijn ondermeer gebaseerd op controle op wet- en regelgeving, kwaliteit van producten en dienstverlening en gastbeleving. Tot onze dagelijks werkzaamheden rekenen wij onder meer het uitvoeren van :
• Gebouwbeleving
• Reinheidsaudits
• Guest journey’s
• Hospitality audits
• Belevingsmetingen
• Kwaliteitsmetingen
• Financiële audits
• Warme drank automaten controles
• gebruikerservaringen

Horeca

HTC  voert een diversiteit aan audits binnen de horeca uit. Deze zijn ondermeer gebaseerd op controle op wet- en regelgeving, kwaliteit van producten en dienstverlening en gastbeleving. Tot onze dagelijks werkzaamheden rekenen wij onder meer het uitvoeren van :
• Mystery visits
• Controle Brand standards
• HACCP-audits
• Mystery shopping
• Belevingsmetingen
• Kwaliteitsmetingen
• Financiële audits
• Guest journey’s