Aanmelden Employee Journey Event

/Aanmelden Employee Journey Event
Aanmelden Employee Journey Event

Wist je dat 80% van de bedrijven aangeeft klantgericht of gastvrij te zijn, terwijl maar 8% van hun klanten dat bevestigt? De medewerker maakt hierin het verschil!

HTC Advies en Consumatics nemen jou tijdens dit event mee naar de optimale Employee Journey. We presenteren onze onderzoeken, delen concrete stappenplannen en nemen je mee in voorbeelden uit de markt. Met als doel dat jij handvatten krijgt om de medewerkers van jouw organisatie meer bevlogen te maken.

Wij geloven er in dat blije medewerkers zich fit en vitaal voelen en minder vaak ziek zijn, samen de gastvrijheid verhogen en klanten ambassadeur maken van jouw organisatie.

Sneak Preview
We werken omhoog in de hospitality piramide. HTC start met de basisbehoefte van iedere medewerker: veiligheid, functionaliteit, een schone omgeving en eten & drinken. Consumatics pakt vervolgens de hogere stappen van de hospitality piramide; wat is nodig om medewerkers nog meer bevlogen te krijgen en een niveau van comfort te geven? We hanteren hierbij het 5C Model, dat zorgt voor een optimaal resultaat. Samen lichten we toe hoe je vanuit voorgaande stappen gastvrijheid in het DNA van je medewerkers en  organisatie krijgt en geven we adviezen die direct toe te passen zijn.

Wanneer
Donderdag 1 november van 15.00 – 18.00 uur (inloop vanaf 14.30)

Waar
Het Amsterdamse Proeflokaal, Stadionplein 300, Amsterdam

Aanmelden