Is jullie bedrijf voorbereid op de toekomst? Wij willen graag onze kennis en ervaringen delen. Nieuwsgierig?

Meld je dan aan voor één van de onderstaande Valentijn cadeaus.

Kennissessie: Uw restaurant generatie proef?

Een bedrijfsrestaurant van de toekomst, hoe ziet deze eruit?

De Millenials & Generatie Z zijn de generaties die de komende jaren instromen in het bedrijfsleven en gaan zorgen voor grote verschuivingen in de bedrijfshoreca. Zij willen meer variatie in het assortiment inclusief voeding met een identiteit. All day breakfast, 24h service, snelle bestel -en betaalmogelijkheden, smart technologie zijn steeds vaker belangrijke onderwerpen.

Bij de kennissessie delen diverse adviseurs en professionals  hun kennis om inzicht te geven in de toekomst. Belangrijke onderwerpen: personeelsbeleid, vernieuwde concepten, het assoritment & bestel en betaalwijzes.

Datum: Dinsdag 16 april 2019
Locatie: In het restaurant van de toekomst
Aanmelden voor 8 april, via advies@htcadvies.nl

Belevingsmeting

Ontvang gratis een verkorte scan van een locatie gericht op neuromarketing en psychologie tijdens de klantreis! Laat ons weten welke locatie we mogen bezoeken en we plannen een visit in waarna we een advies geven. HTC & Consumatics hebben een observatielijst ontwikkeld die aandacht besteedt aan de onbewuste (omgevings)factoren, van muziek tot promotie materiaal en van bedrijfskleding tot inrichting.

Een week na het bezoek plannen we een (telefonisch) gesprek in waarbij we de resultaten doornemen en je meteen praktisch toepasbare adviezen krijgt.

Locatie: bij jullie op kantoor
Aanmelden vanaf 1 april, via advies@htcadvies.nl

Training: de ondernemende contractmanager

Het zorgdragen voor een effectieve verbinding tussen opdrachtgever en opdrachtnemer? Samen de gestelde doelen  bereiken met het contract en/of de samenwerking?

Tijdens deze training laat HTC Advies jullie de kansen inzien van een goede gelijkwaardige samenwerking met bestaande en nieuwe producten/diensten. Met als doel gezamenlijk een zakelijk voordeel behalen en de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

Communicatie, gesprekstechnieken, onderhandelen, commerciële kansen zien, pro activiteit en sensitiviteit wordt uitgebreid besproken tijdens deze training.

Datum: Woensdag 29 mei 2019
Locatie: bij ons op kantoor in Almere
Aantal deelnemers: 2 personen
Aanmelden vanaf 1 april, via advies@htcadvies.nl

Workshop Hospitality

Wat is gastvrijheid? Is jullie team klaar voor een nieuwe hospitality challenge?

De hospitality opleidingen van HTC Advies zijn interactief en opgebouwd vanuit onbewust ineffectief naar bewust effectief. Door middel van spelelementen, oefeningen, beeldmateriaal, filmpjes en rollenspellen worden de medewerkers bewust van hun houding, communicatie en gedrag en het effect daarvan op de gast/ gebruiker. Intrinsieke motivatie is essentieel om verandering in gedrag te bereiken.

De workshop (1,5 uur) wordt gegeven door één van onze enthousiaste adviseurs.

Datum: op aanvraag
Locatie: bij jullie op kantoor
Aanmelden voor 8 april, via advies@htcadvies.nl

Wilt u kennismaken met HTC Advies? Meld je aan via voor één van de sessies via advies@htcadvies.nl kosten per sessie € 75,00 per persoon.