Doe het samen met de interimmanagers van HTC Advies

//Doe het samen met de interimmanagers van HTC Advies

Doe het samen met de interimmanagers van HTC Advies

Onze interimmanagers zijn experts op gebied van facility management en hospitality en hebben veel ervaring met interimopdrachten. Als dat nodig is, maken zij gebruik van de specifieke expertise van de adviseurs van Atir en HTC Advies. En natuurlijk werken zij nauw samen met de opdrachtgever. Samen kom je immers verder!

Kennismaken met Martijn Pelser

Martijn is een hospitality manager met een hands-on mentaliteit. Hij is het meest op zijn plaats in grote organisaties en houdt van flinke uitdagingen.  Never a dull moment, dat is Martijn ten voeten uit.

Interim-ervaring
Voor HTC Advies heeft Martijn als interimmanager gewerkt bij onder meer Kennemer Duincampings in Bakkum (2015), bij Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw De Vereeniging (2016) en bij Ikea Food in Haarlem (2016). ‘Bij de Kennemer Duincampings heb ik als interimmanager ook de bouw van een nieuw paviljoen begeleid. Onder hoge tijdsdruk en met flinke ambities was dat een uitdagende klus.  Bij Ikea Food heb ik als teammanager de processen geoptimaliseerd en meegewerkt aan de employee journey. Heel inspirerend, omdat Ikea voor medewerkers zorgt zoals ze voor haar klanten zorgt.’

Klantreview van Willemieke de Waal, directeur Kennemer Duincampings
‘Toen wij binnen de Kennemer Duincampings een interimmanager nodig hadden, heeft HTC Advies in heel korte tijd gezorgd dat deze functie professioneel werd ingevuld. Martijn Pelser is een ervaren en slagvaardige manager, die zich onze cultuur snel eigen kon maken en voor ons een geïnteresseerde en plezierige collega werd. Zijn taak betrof de operationele verantwoordelijkheid voor de campingexploitatie en het begeleiden van een groot investeringsproject inclusief de realisatie van een nieuw horecaconcept.’

Kennismaken met Mark Goedhart

Mark Goedhart is een hospitality professional met een scherp oog voor het ontwikkelen van de guest journey, waarbij verwachtingen en behoeften van de gast per contactmoment in beeld worden gebracht. Zijn insteek is altijd: ga in de schoenen van de gasten staan, dan ervaar je hoe zij de dienstbeleving ervaren en wat ze nodig hebben.

Interim-ervaring: regiomanager bij uitvaartorganisatie DELA in Tilburg

‘In de uitvaartbranche is gastvrijheid van groot belang. Een vriendelijk welkom, nabestaanden op hun gemak stellen en ontzorgen, daarmee maken de uitvaartprofessionals echt het verschil. Bij DELA was behoefte aan een ‘frisse blik’ op alle contactmomenten met de nabestaanden. Samen met het team hebben we deze zogenoemde nabestaandenreis in kaart gebracht en bepaald wat we kunnen verbeteren. Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met de profilering van DELA in de regio en  heb ik mede een marktstrategie ontwikkeld waarin onder meer de samenwerking met uitvaartlocaties een belangrijke plek heeft gekregen.’

Kennismaken met Lotte Windey

Lotte Windey is een enthousiaste en resultaatgerichte manager met een mensgerichte stijl van leidinggeven. Ze is een echte ster in het verbeteren van klanttevredenheid en kan beleid en doelen vertalen naar de werkvloer. Daarmee inspireert en motiveert ze het team. 

Interim-ervaring: locatiemanager bij DELA in Uden

‘Als locatiemanager heb ik leidinggegeven aan het team en was ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening tijdens plechtigheden, rouwbezoeken en het proces rondom crematies. Ik heb gemerkt dat de uitvaartbranche enorm aan het veranderen is. In plaats van koffie met een plakje cake willen nabestaanden steeds vaker een persoonlijke invulling van de uitvaartplechtigheid. Verandering roept -begrijpelijk- weerstand op. Zo noemden de teamleden aan het begin van het traject dat zij moeite hadden om tijd te vinden voor gastvrijheid. Bij mijn vertrek was iedereen ervan overtuigd dat aandacht voor gasten niet te maken heeft met tijd, maar met houding en gedrag. Dat vond ik een mooie opsteker.’

Klantreview van Jeroen Pessers, manager uitvaartdiensten DELA

‘DELA zoekt altijd betrouwbare partners die ons helpen bij service en gastvrijheid. HTC heeft veel kennis en ervaring op dit gebied en kon dan ook snel twee goede interimmanagers voordragen. Lotte Windey werd ingezet op een van mijn locaties. Haar kennis en ervaring en de manier waarop ze daarin het team meenam, is als inspirerend en motiverend ervaren. Ze wist snel verbinding te leggen en kon zo samen met het team de dienstverlening aan nabestaanden continueren en de hospitality verder verbeteren op basis van de doelen in het jaarplan.’

Op zoek naar een sterke interimmanager? Neem contact op met Puck Wilbers, afdeling Recruitment, via p.wilbers@htc-atir.nl of kom langs voor een kop koffie op ons hoofdkantoor in Almere.

Voor meer verhalen zie ook https://www.htcadvies.nl/recente-projecten/

deel dit artikel