198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Doe het samen met de interimmanagers van HTC Advies

Onze interimmanagers zijn experts op gebied van facility management en hospitality en hebben veel ervaring met interimopdrachten. Als dat nodig is, maken zij gebruik van de specifieke expertise van de adviseurs van Atir en HTC Advies. En natuurlijk werken zij nauw samen met de opdrachtgever. Samen kom je immers verder!

Werkwijze

Samen met de opdrachtgever maken we een profielschets, zodat we weten naar wie we moeten zoeken. Vaak komen we uit bij een van onze eigen professionals, maar het kan ook zijn dat we iemand voordragen uit ons network. Het gaat om de beste match! Bij de start van de opdracht maakt de interimmanager altijd een plan van aanpak met heldere afspraken. Zodat alle partijen weten waar ze aan toe zijn. En de opdracht succesvol kan worden uitgevoerd.

Kennismaken met Mark Goedhart

Mark Goedhart is een hospitality professional met een scherp oog voor het ontwikkelen van de guest journey, waarbij verwachtingen en behoeften van de gast per contactmoment in beeld worden gebracht. Zijn insteek is altijd: ga in de schoenen van de gasten staan, dan ervaar je hoe zij de dienstbeleving ervaren en wat ze nodig hebben.

Interim-ervaring:regiomanager bij uitvaartorganisatie DELA in Tilburg

‘In de uitvaartbranche is gastvrijheid van groot belang. Een vriendelijk welkom, nabestaanden op hun gemak stellen en ontzorgen, daarmee maken de uitvaartprofessionals echt het verschil. Bij DELA was behoefte aan een ‘frisse blik’ op alle contactmomenten met de nabestaanden. Samen met het team hebben we deze zogenoemde nabestaandenreis in kaart gebracht en bepaald wat we kunnen verbeteren. Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met de profilering van DELA in de regio en heb ik mede een marktstrategie ontwikkeld waarin onder meer de samenwerking met uitvaartlocaties een belangrijke plek heeft gekregen.’

Klantreview van Jeroen Pessers, manager uitvaartdiensten DELA over HTC Advies

‘DELA zoekt altijd betrouwbare partners die ons helpen bij service en gastvrijheid. HTC heeft veel kennis en ervaring op dit gebied en kon dan ook snel twee goede interimmanagers voordragen. Lotte Windey (locatiemanager Uden) werd ingezet op een van mijn locaties. Haar kennis en ervaring en de manier waarop ze daarin het team meenam, is als inspirerend en motiverend ervaren. Ze wist snel verbinding te leggen en kon zo samen met het team de dienstverlening aan nabestaanden continueren en de hospitality verder verbeteren op basis van de doelen in het jaarplan.’

Kennismaken met Cynthia Ringeling

Cynthia is een echte vakvrouw door ruim 20 jaar ervaring in hospitality & facilitair management, horeca, customer experience en verandermanagement in diverse branches (zorg, cultuur, onderwijs, horeca & catering). Ze is een ondernemer in hart en ziel met een duidelijke visie op gast- en medewerkerbeleving die ze effectief omzet in daden met klinkende resultaten. Met haar creativiteit en sensitiviteit maakt ze gemakkelijk verbinding en kan ze snel tot de kern komen. Ze is een uitstekende relatiebeheerder en maakt van (interne) klanten en opdrachtnemers partners.’

Interim-ervaring: manager frontservices & inrichting bij Erasmus MC

Aanvullende opdracht: adviseur gastvrijheid voor het programma Vernieuwend Werken (voorbereidingen het nieuwe Erasmus MC)

‘We vergeten vaak hoeveel invloed één persoon kan hebben. Ik vind het iedere keer weer bijzonder om te zien hoe mijn aanwezigheid een positief verschil kan maken voor mensen en organisaties. Ik verheug me op de volgende samenwerking met het team van HTC Advies: dit positieve, energieke team en hun aanpak past goed bij mij. Door onze kennis en ervaring te bundelen,  kunnen we altijd snel stappen maken!’

Klantreview van Leonie de Vos, Manager Frontservices & Inrichting Erasmus MC (destijds):

‘Tijdens mijn zwangerschapsverlof heeft Cynthia mij uitstekend vervangen. In een korte tijd heeft ze zich volledig ingewerkt op mijn vier teams en de lopende projecten. Na 4 maanden waren de noodzakelijke projecten opgepakt, heeft ze goede contacten gelegd met de teams en binnen het MT. Cynthia is bijzonder bekwaam gebleken in het coachen van teamleden. Ook heeft ze een fantastische bijdrage geleverd aan het uitwerken van het patiëntenproces in het nieuwe ziekenhuis. Hier gaan we nog veel gebruik van maken!’

Kennismaken met Mark Manshande

Mark Manshande is een flexibele en toegankelijke professional die snel kan schakelen. Hij is sterk in procesoptimalisatie en houdt ervan om samen met opdrachtgevers en dienstverleners doelen te halen en beter te worden.

Interim-ervaring: interim kwaliteitsmanager schoonmaak bij GVB Amsterdam en interim contractmanager schoonmaak bij kinderopvangorganisatie Partou.

‘Bij Partou ben ik samen met de gecontracteerde dienstverleners verantwoordelijk voor de kwaliteit van de schoonmaak op ruim driehonderd locaties. Met elkaar creëren we een omgeving waar ouders hun kind met een gerust hart kunnen achterlaten. Toen ik aan de opdracht begon, heb ik de openstaande werkzaamheden opgepakt en de tender schoonmaakdienstverlening voor vijfentwintig locaties uitgezet. Inmiddels is dit nieuwe contract naar tevredenheid geïmplementeerd en ben ik bezig met optimaliseren van alle processen rondom schoonmaak, van contractmanagement tot kwaliteitsborging. Voor de afronding van mijn interimklus wil ik natuurlijk mijn opvolger, die definitief de functie gaat invullen, hebben ingewerkt.’

Klantreview van Nadia Smits, programmamanager Soft Services Partou:

Vanwege personeelstekort hebben we Mark gevraagd om als interim bij te springen op onze afdeling Vastgoed & Facilitair. Inwerken was niet nodig. Als gedreven persoon met ontzettend veel kennis op het gebied van schoonmaak, heeft hij ons de afgelopen periode geholpen om ons contractmanagement verder te professionaliseren. Ook op het gebied van performance van de schoonmaak hebben we samen met de dienstverleners mooie stappen kunnen maken’.

Kennismaken met Mariëlle van der Putten

Mariëlle een enthousiaste horeca en hospitality professional met meer dan 15 jaar ervaring op operationeel en leidinggevend gebied. Ze heeft meerdere horecalocaties opgezet waarbij zij samen met het team een stabiele basis heeft gecreëerd om te komen tot optimale gastvrijheid en een gezonde exploitatie.

Interim-ervaring: development & operations manager bij The Barn

‘Het was fantastisch om in deze jonge, snelgroeiende organisatie te stappen en bij te dragen aan de professionalisering van de operatie en het verbeteren van de gastbeleving. Samen met het management en het team ben ik de operationele uitdaging die het openen van vier zaken in korte tijd met zich meebrengt aangegaan. Samen de schouders er onder! Behaalde successen zijn de standaardisatie in routing, werkprocessen en planning en een kundig gemotiveerd team.’

Kennismaken met Barteld Oppers

Barteld is een daadkrachtige en resultaatgerichte hospitality en facility professional met een mensgerichte stijl van leidinggeven. Met zijn creatieve blik en reversed thinking mentaliteit weet hij anderen te motiveren en te inspireren om zelf met uitdagingen aan de slag te gaan.

Interim-ervaring: manager gastvrijheid & welzijn bij Woonzorg Flevoland

‘Het mooie van mijn rol als interimmanager is de impact die je kunt hebben op een organisatie, een team en het individu. Niet alleen tijdens de opdracht maar ik ga vooral voor de blijvende verandering. Mijn energie richt ik  op het mensen bewust maken en bewust laten doen. Iedereen heeft immers een talent! Hiervan op individueel en teamniveau optimaal gebruik van (leren) maken is het mooie van mijn werk.
Behaalde successen zijn het realiseren en implementeren van een nieuw beleid voor eten & drinken, het optimaliseren van de huishoudelijke dienst en het faciliteren van cultuurverandering.‘

Voor meer verhalen zie ook https://www.htcadvies.nl/recente-projecten/