ONDERZOEK
HTC Advies is deskundig en ervaren op gebied van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, onder meer marktonderzoek, haalbaarheidsonderzoek, benchmarks, gebruikersstatistieken, opiniepeilingen en klantinterviews. Deze onderzoeken geven opdrachtgevers de inzichten die zij nodig hebben om weloverwogen strategische keuzes te maken, concurrentievoordeel te behalen of operationele risico’s te beperken. Het type onderzoek stemmen wij af op de wensen en verwachtingen van de opdrachtgever, de beschikbare tijd en het beschikbare budget.
Regelmatig maken wij gebruik van de expertise van onze partner Consumatics. Consumatics is expert op het gebied van neuromarketing en brengt onbewust consument- en gastgedrag in kaart. Daarbij vertaalt Consumatics wetenschappelijke onderzoek naar adviezen op maat, ook voor opdrachtgevers van HTC Advies.
Wij werken voor en met financiële instellingen als Rabobank, ABN Amro, Fin-Match en Credion.
BEL MIJ TERUG
DAAROM HTC ADVIES
- van strategie tot en met uitvoering
- adviseurs die het werkveld van dichtbij kennen
- netwerk en ervaring in alle sectoren
- sterk in onderzoek, o.a. trendanalyse en benchmark
- partnerschap met de opdrachtgever