198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Optimaal serviceconcept werkomgeving

Een werkomgeving die maximaal bijdraagt aan je werkplezier, wie wil dat niet? Gelukkige medewerkers zijn minder vaak ziek en leveren betere prestaties. Het loont dus om te investeren in een werkomgeving die comfort en gastvrijheid uitstraalt, óók omdat de werkomgeving het onderscheidend vermogen van de organisatie in de (arbeids-)markt versterkt.  

Anna Casemier, managing partner HTC Advies: ‘Onderzoek laat zien dat de ideale werkomgeving bijdraagt aan motivatie, vitaliteit, inspiratie en slim (samen)werken. De serviceconcepten van onze tekentafel spelen daarop in. Het belangrijkste is dat het serviceconcept van de werkomgeving optimaal aansluit bij de wensen, behoeften en verwachtingen van de gebruikers. Daar ligt de succesfactor.’

Hospitalityprofielen

HTC Advies maakt gebruik van unieke hospitalityprofielen om de wensen, behoeften en verwachtingen van gebruikers in kaart te brengen. Deze gevalideerde profielen geven inzicht in de typen gebruikers. Rutger Verstegen: ‘Met de profielen leggen wij een stevige basis onder het te ontwikkelen serviceconcept voor de werkomgeving, waarbij de gebruiker centraal staat. Pas als je echt begrijpt wat de gebruiker wil,  kun je de verwachting overtreffen en een verrassende beleving creëren.’

Gezonde samenwerking

Bij het onderzoek naar de gebruikersprofielen kijkt HTC Advies zonder waardeoordeel naar wat de gebruiker en de organisatie willen. Dat is het startpunt van waaruit het serviceconcept wordt ingevuld.  Het serviceconcept bepaalt de invulling van de sourcing strategie en samenwerkingsvorm(en). Anna Casemier: ‘Wij kennen het dienstverleningsproces en verdienmodel tot op detail. Dat maakt dat we onze opdrachtgevers kunnen begeleiden naar de beste contracten voor een eerlijke marktconforme prijs.  Omdat wij ook de belangen van de dienstverleners behartigen, durven we hen ook positief kritische vragen te stellen, onder meer waar het gaat om de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Zo zorgen we voor een gezonde samenwerking voor beide partijen.’

Dynamische contracten

Rutger Verstegen: ‘Daarbij bieden wij de mogelijkheid voor dynamische contracten. Deze contracten maken meer flexibiliteit mogelijk tegen een passende prijs. Wij werken met de gangbare modellen zoals single- & multi-service, IFM, managing agent en FM coalitie, maar ontwerpen ook innovatieve samenwerkingsvormen. Vanuit onze leveranciersonafhankelijke rol gaan we voor het best passende model en durven deze dus ook op maat te ontwikkelen.’

Samen met opdrachtgevers ontwikkelt HTC Advies Hospitality en foodservice concepten met impact. Dat doen we ondernemend en deskundig. Voor een inspirerend en rendabel resultaat!