DELA Coöperatie

//DELA Coöperatie
DELA Coöperatie

Project Description

Kennismaken met Lotte Windey
Lotte Windey is een enthousiaste en resultaatgerichte manager met een mensgerichte stijl van leidinggeven. Ze is een echte ster in het verbeteren van klanttevredenheid en kan beleid en doelen vertalen naar de werkvloer. Daarmee inspireert en motiveert ze het team.

Interim-ervaring: locatiemanager bij DELA in Uden

‘Als locatiemanager heb ik leidinggegeven aan het team en was ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening tijdens plechtigheden, rouwbezoeken en het proces rondom crematies. Ik heb gemerkt dat de uitvaartbranche enorm aan het veranderen is. In plaats van koffie met een plakje cake willen nabestaanden steeds vaker een persoonlijke invulling van de uitvaartplechtigheid. Verandering roept -begrijpelijk- weerstand op. Zo noemden de teamleden aan het begin van het traject dat zij moeite hadden om tijd te vinden voor gastvrijheid. Bij mijn vertrek was iedereen ervan overtuigd dat aandacht voor gasten niet te maken heeft met tijd, maar met houding en gedrag. Dat vond ik een mooie opsteker.’

Klantreview van Jeroen Pessers, manager uitvaartdiensten DELA

‘DELA zoekt altijd betrouwbare partners die ons helpen bij service en gastvrijheid. HTC heeft veel kennis en ervaring op dit gebied en kon dan ook snel twee goede interimmanagers voordragen. Lotte Windey werd ingezet op een van mijn locaties. Haar kennis en ervaring en de manier waarop ze daarin het team meenam, is als inspirerend en motiverend ervaren. Ze wist snel verbinding te leggen en kon zo samen met het team de dienstverlening aan nabestaanden continueren en de hospitalityverder verbeteren op basis van de doelen in het jaarplan.’

Sinds oktober 2018 vervangt Michiel Blaauw Lotte Windey in verband met de wereldreis die zij momenteel maakt.

Kennismaken met Mark Goedhart
Mark Goedhart is een hospitality professional met een scherp oog voor het ontwikkelen van de guest journey, waarbij verwachtingen en behoeften van de gast per contactmoment in beeld worden gebracht. Zijn insteek is altijd: ga in de schoenen van de gasten staan, dan ervaar je hoe zij de dienstbeleving ervaren en wat ze nodig hebben.

Interim-ervaring: regiomanager bij uitvaartorganisatie DELA in Tilburg

‘In de uitvaartbranche is gastvrijheid van groot belang. Een vriendelijk welkom, nabestaanden op hun gemak stellen en ontzorgen, daarmee maken de uitvaartprofessionals echt het verschil. Bij DELA was behoefte aan een ‘frisse blik’ op alle contactmomenten met de nabestaanden. Samen met het team hebben we deze zogenoemde nabestaandenreis in kaart gebracht en bepaald wat we kunnen verbeteren. Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met de profilering van DELA in de regio en  heb ik mede een marktstrategie ontwikkeld waarin onder meer de samenwerking met uitvaartlocaties een belangrijke plek heeft gekregen.’

Project Details

opdrachtgever:
DELA coöperatie

services:
interim & training

gerealiseerd:
2017 – heden

deel dit project: