SERVICECONCEPTEN
Wij geloven dat het ervaren van comfort en gastvrijheid steeds belangrijker wordt voor het werkplezier en daarmee voor de prestaties van medewerkers. Daarom zien wij volop kansen voor nieuwe serviceconcepten in de werkomgeving van de toekomst. Een krachtig serviceconcept draagt bij aan motivatie, vitaliteit, inspiratie en slim (samen)werken, waardoor professionals zich ontzorgt en verrast voelen. Daarmee versterkt het serviceconcept van de nieuwe werkomgeving de identiteit van de organisatie of multi-tenant vastgoed en is het een succesfactor voor het boeien en daarmee binden van de huidige medewerkers en het onderscheidend vermogen van de organisatie in de (arbeids-)markt.
Onze ervaring met verschillende single soft services maakt dat wij als geen ander dynamische servicecontracten kunnen ontwerpen voor een eerlijke marktconforme prijs. Wij kennen het dienstverleningsproces en verdienmodel tot op detail, wat maakt dat we onze opdrachtgevers kunnen begeleiden in de beste contractkeuzes. Daarop aansluitend zetten we datadriven performancemanagement in voor transparantie, grip op contracten en groei in strategisch partnerschap. Ook maatschappelijke thema’s als circulaire en inclusieve economie zijn onderdeel van ons advieswerk.
Regelmatig maken wij gebruik van de expertise van onze (holding) partners Atir, Consumatics, INPROVE en GRIP Facility.
Onze kennis en ervaring op het gebied van serviceconcepten delen wij onder andere via kennisplatform Smart Workplace.
BEL MIJ TERUG
DAAROM HTC ADVIES
- onze expertise is een unieke combinatie van hotel business, facilitaire dienstverlening en vastgoed
- wij verbinden de opdrachtgever met gevestigde namen en innovatieve start ups in de markt
- door de inzet van Service Design Thinking denken en werken wij ervaringsgericht in plaats van aanbodgericht
- wij maken gebruik van unieke gevalideerde hospitalityprofielen
- wij beschikken over financiële kengetallen om een effectieve businesscases uit te kunnen werken